Hemma!

Cha!
Jag kom nästan precis hem från skolan och min första dag blev helt otroligt bra. I början av dagen var inte Valentina där men jag stod ut ändå :) Hahah, var med mina andra vänner på rasterna och så. Sen kom hon och då var hon mycket ledsen. För en sak som är privat så jag tänker inte berätta det. Men jag försökte trösta henne, och tyckte verkligen synd om henne. Men men, hoppas allt blir bra i alla fall. Men faktiskt så gick alla lektioner mycket bra. Hade först matte två lektioner i rad. Sen typ engelska och idrott. Har försökt göra ett videoinlägg men det blir inge bra så ni kan tyvär inte få se det..
Aja, kanske ska försöka ett par gånger till med videon. :) Pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

elin älskling ,

tack för allt

du är bäst !

2010-01-12 @ 16:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0