Har varit hos Lena idag!


Hallo hallo!
ASSO VAFAN, jag har fått skriva om detta TRE gånger nu!!
Men, har haft en riktigt bra dag idag i skolan, det började med att jag gick upp och hade ont i huvudet. Men sen blev det bättre så då gick jag till skolan. Efter skolan gick jag hem till Lena. När jag kom dit så typ pratade vi bara lite. Efter ett tag så la vi oss i Lenas säng och spelade spel på mobilerna. Hahahaha, sociala!!! Menmen, lite senare gick vi och kollade på min brors träning. Han går typ på parkor(stavning). Det var också grymt kul. Tack för den härliga dagen! Iloveyou.

Kommentarer
Postat av: lena

Tack själv bästis!<3

2010-01-21 @ 06:47:31
URL: http://lenatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0