frågestund för läsarna :)

Hahha, nu ska jag ha frågestund för läsarna igen :) Kanske inte är så många som komenterar derekt men man kan ju alltid prova igen :p

Det går till så att jag ställer typ fem frågor och så ska ni svara på dom ;p Lite roligt kanske. ´Hahah, har faktiskt kommit på det själv. Jag ska nog ha frågestunden i alla fall till imorgon, sen får vi se om det blir lite längre ;D Jag skriver alltså svaren imorgon eller på fredag.  Jag ska försöka skriva rätt så lätta frågor. Så komentera nu och svara på frågorna.

1. Vad åt jag till frukost idag (den 6 januari)?
2. Hur många olika ställen bodde vi på i Thailand?
3. Hur länge var jag i Thailand?
4. Vilken skostorlek har jag?
5. Hur mycket väger jag?

Kommentarer
Postat av: Magnus Olsson

1. Bacon, äggröra, sill, kaffe, chips, getost, smörgås, juice, ärtsoppa och en påse bilar

2. 3

3. 2 veckor, typ

4. mellan 29 och 45

5. lite för lite ;-)

2010-01-07 @ 18:14:28
Postat av: Magnus Olsson

Vad vinner man förresten?

2010-01-07 @ 18:16:08
Postat av: elinevs

Hahah, hur har du fått min bloggadress?

Man vinner ingenting, haha, jag skriver bara svaren :)

2010-01-07 @ 20:52:18
URL: http://justeevs.blogg.se/
Postat av: elinevs

1-Inte så mycket lite yogurt

2-4

3-14 dygn

4-36

5-samma som 4 fast i kg

Nu får du berätta din hemlighet jag är sååå nyfiken

2010-01-10 @ 13:05:20
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0