förlåt, jag bloggade inte igår

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men jag hade inte tid och orkade bara inte starta datorn.

Men, hallå. Asso det har hänt något jättekonstigt på min dator. Kolla, min pappa och ffarbror har börjat komentera på min blogg. Jag vet inte om det är dom som skriver för varför skulle dom vara inne på min blogg? Men iaf så har någon börjat komentera i mitt eget namn också. Elinevs asso. Det är helt sjukt. Min pappas dator har virus och jag har varit inne på min blogg med min pappas dator och nu är det nån som komenterar med pappas e-mail adress men med mitt namn?! Tänk om jag också får virus? ;o nån som vet vad det är som händer?


Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

sv: Händer idag? :)

2010-01-10 @ 15:09:32
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0