BOWLINGEN VAR SUPER

Chenaa!
Jag han ju inte derekt lägga ut nnågot långt inlägg innan bowlingen. Men nu blir det längre. Hahah, när vi kom fram till bowlingen så var Valentina där. Hon hade inte tänkt bowla men hon gjorde det med oss ändå. Det var jag, mamma, Max, Valentina, Jacob(Max kompis), Joni(Max kompis), Ludwig(Max kompis). Det var jättekul. Jag, min mamma och Valla spelade på en bana. Killarna på en annan. JAG VAN!! Hahhaa, jag är ju bäääst! Sen åt vi tårta och lite sånnt. Men asso, Max kompisar var där för vi bjöd dom typ. Max ville ha en liten "fest" där. Jag och Valla ska kanske också ha en liten "fest" där när vi fyller år.

Älskar bilden. Jacob och Valla. Och sen en liten bit av min mamma.

VINNAREN!

Jag och min bror, hahah. Han van också, fast på hans bana. TVÅ VINNNARE!

älskling,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0