Sålde alla tidningar

Hellohello!
Jag gick ju upp klockan åtta idag bara för att sälja Expressen.
Det gick super bra och jag fick alla tidningar sålda för första gången.
Faktiskt så var det riktigt kul när det var så många som vill köpa.
Men man tjänar inte mycket pengar alls på att sälja så tror nog ändå att jag ska sluta, men är inte helt säker.
Jaja, men efter jag hade sålt mina tidningar så åkte jag och mamma ner på stan.
Jag skulle kolla va det kostade att ta hål i naveln, men dom hade stängt.
Så vi gick och åt på McDonalds och sen åkte vi till Din sko för att titta på skor.
Hittade inga fina skor där så vi åkte till Skopunkten vid IcaMaxi.
Där hittade jag ett par ganska snygga skor, men det kändes fel när jag köpte dom så kanske lämnar tillbaka dom. Vi får se hur jag gör, dom var ju rätt så snygga och kändes bra, fast jag ville igentligen ha lite högre skor.
Så kanske lägger ut bilder på dom nån annan dag, för jag är ju hos pappa nu och har inte skorna här och har inget att ta kort med.
Menmen, ska väl snart äta, så vi hörs väl antinge senare eller imorgon.
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0