min fest blev bäst!

Jag tycker verkligen att festen var bäst! Det var jag, Erik, Kim, David, Gilbert, Andreas, Maria och Lena. Jag vann inte men kom iallafall rätt så bra till. Ska lägga ut ett par bilder från festen snart. Alla blev jättenöjda och tycker att festen var super. Jag måste verkligen säga tack för alla presenter också. Jag älskar er mina vänner, utan er skulle jag inte vara någonting. Och utan er så skulle festen inte blivit bra alls, så tack för att ni alltid finns. Jag fick typ 650 kronor, sen lite smink och cream till händerna och naglarna och så.

Gilbert kom typ förset och jag tyckte så synd om honom. Han missade bussen två gånger. Så när han inte var där så spelade mamma på hans plats så länge! Hahahah, det var såå kul, tack för den underbar kvällen!

outfit,
Rosa lång tröja - H&M (födelsedagspresent)
Nitskärp - ?
Svart cardigan - H&M
Lackleggings - Gina tricot



Hahah, erik och lena, jag älskar er verkligen bästavänner!

Ibland måste man faktiskt bjuda på sig själv.

Mina söta vänner!

Du är världens bästa, cooling!!

Underbara David!

Hihi,

Så söt 

världens bästa vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0