LEGO STARWARS!!

Hej!
Eftersom jag alltid är i skolan på förmiddagarna så blir det ju ingen uppdatering då.
Och alltid efter skolan så brukar jag vara med någon eller hitta på något kul så då bloggar jag ju mest på eftermiddagen.
Det är ju lite tråkigt, men så är det ibland.
Den här dagen tillexempel så var jag med valla efter skolan, tänkte åka till brunnsäng med henne men så blev det inte.
Så när hon var här så spelade vi XBOX!!!!
hahhahaha, inte så vanligt för att vara oss, men vi spelade faktiskt Lego starwars! ;)
Det var rätt så kul, men ändå rätt så läskigt när vi skulle köra flygplanet.
Men kul var det ju iallafall.
Efter att hon hade gått hem så skulle jag göra min fuckade läxa..
Vi har typ prov och redovisning på fredag så måste plugga extra mycket nu.


Kommentarer
Postat av: din valla

bääääääääääääääääösta vi ?

2010-03-01 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0