Kunde inte spela fotboll

Alltså, på mårgonen så bestämmde jag mig för att inte spela fotboll, men jag åkte med och kollade iallafall. Jag är typ lite sjuk. Men det var kul ändå att titta. Fast dom gick inte så långt, alltså, vi kom dit för tidigt typ och fick bara sitta och vänta i en timme och mer, sen började dom spela. Och så förlorade dom. Då fick dom inte spela mer. Menmen, träffade David där och Wille, men jag han inte gå och säga hej, viknade bara till dom. Efter fotbollen gick jag hem med Valla och Hilina. Eller, vi gick först till Vallas mormor för hon har en hamster. Sen till Valla och efter det ut igen. Ska snart äta middag, så hörs sen hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0