Kul dag

Dagen i skolan var väl helt okej, hade bara en helt vanlig torsdag.
Sen efter skolan så började Maria och bråka med Hilina.
Då var ju jag såklart på Hillis sida.
Jag, Valentina och Hilli gick hem till mig.
Sen gick vi typ ut och snackade med Maria och hon fick tårar i ögonen.
Hahhaha, valla stog och asgarvade, jag sa typ allting och Hilli ståg och lyssnade (men även sa en del)
Men efter det så skulle jag äta, så då gick valla och hilla hem.
När jag hade ätit sen igen så ringde jag Hilina och frågade om hon ville vara.
Under den stunden jag hade varit och ätit så hade jag smsat med Maria och blivit typ värsta ovänner.
Och när jag var med Hilli igen så ville jag ringa till Maria men hon sa typ att hennes kusiner var där och att hon inte kunde svara.
Asso fett störande Maria är.
Men igentligen så skulle jag åkt till stan idag med mamma och bror för att fråga vad det kostade att ta hål i naveln, men jag var med Hilli istället.
Har iallafall pluggat till provet vi ska ha imorgon, pluggade pluggade pluggade.
Jag var bara tvungen att snacka med henne om Maria.
Jag älskar dig verkligen Hilina, du är så himla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0