I'm back

Choho!
Jag är tillbaka från friidrotten nu. Men har också hunnit äta och duscha här hemma.
På mårgonen var jag typ förkyld när jag vakande, men sen när jag gick till skolan och så då blev allt mycket bättre. & mina kompisar skulle ju bada i en isvak idag, det gjorde dom också. Blev faktiskt avensjuk, jag ville också. Även fast jag redan har gjort det förut. Men dedär så jättekul ut, fast kallt. Sen fick dom basta och allt, medans vi andra fick stå ute och vänta i det kalla vädret.

Det var en väldigt liten vak idag sa dom, men det gick lika bra ändå.

"ledaren" som visar hur man skulle göra xD

En kille i min klass, asso jag pallar inte lägga upp några videos, har typ 5-6 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0