Har varit ute och sålt Expressen

Jag trodde såklart att det skulle vara mycket roligare och att jag skulle få mycket mer pengar.
Jag fick typ ihop under hundra, och då kommer jag ju inte änns komma upp i tusen i månaden.
Det var synd faktiskt, för nu vet jag inte riktigt om jag vill sälja på lördag och söndag.
Asso gick med mamma i två timmar runt här i området, men jag sålde ändå bara sju tidningar och sju bilagor.
Imorgon ska jag ju också sälja.
Jaja, idag ska jag åka till stockholm och träffa moster och hennes dotter , kanske köper något kul ockå.
Funderar på att köpa nytt löshår, men isf måste jag färja det innan för jag vill inte ha den färjen jag har nu på löshåret, det blir för ljust.
Vet inte om jag kan blogga så jättemycket idag, men några inlägg till blir det väl,

Vad ska ni göra idag föresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0