FÖDELSEDAGEN

Hejsan allihopa!
Idag har ag faft en super super bra dag! Bara det att jag har varit Jätteförkyld! Men, jag gick till skolan, och alla kom fram och grattade mig. Det var faktiskt kul. Sen efter lunch sjöng alla för oss och det var riktigt kul. Men sen gick jag ju hem till mamma och åt tårta och sånnt. Öppnade presenter. Just nu sitter jag hemma hos pappa. Asso jag tror inte att jag bloggar så mycket mer ikväll eftersom jag kollar på Lets dance. Men jag måste verkligen säga att min födelsedag har varit helt underbar. Utan er vänner, släkten skulle dagen inte vara värd något!! Jag lägger ut bilder på mina presenter imorgon. Massor av pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0