Film idag igen

Hahahah, nu har jag kollat på en till film, det är väl det jag brukar göra här hos pappa nu för tiden, när det är så kallt ute.
Filmen handlade typ om aliens som bodde på en annan planet.
Sen kom en människa till deras planet och då trodde dom där aliens att människan skulle spränga deras hjärna och blablabla.
Hahahah, rätt så rolig film faktiskt.
Men, jag kommer inte ihåg vad den hette.

Juste, jag såg förensten att Foki hade köpt en likadan tröja som mig, så tro inte att jag har härmat henne.
Ja, det var väl det jag tänkte säga.
Så vi hörs väl antagligen senare eller imorgon dårå, gud va skönt att ha sportlov nu!
Jag ska sova så länge jag kan imorgon, och då kommer det bli rätt så lång tid kan jag säga (:
Har inga bilder på den här datorn så kan inte göra inlägget roligare med en bild, det får bli såhär nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0