dagen

Jag är ju hemma från Stockholm nu, och jag har verkligen haft världens bästa dag. Vi åkte tåg dit, och det tog lite tid men ändå rätt kul i början. Sen när vi kom dit så gick vi runt lite och tittade. Asso det var så kul där. Jag köpte först en SUPERFIN tröja som det är en så fin rosett på, sen gick jag och köpte strumpor, hahah. Och efter det köpte jag lite lösnaglar och nagellack och så. (jag lägger ut bilder på allt imorgon) Sen så gick vi väl och åt och kollade lite på Stadium och så. Vad gjorde vi sen, juste, vi typ gick till McDonalds och träffade min kusin och min moster där. Dom hade varit på köp till deras affär i Kiruna. Riktigt kul att se dom faktiskt. Ja, och sen skulle vi åka tåg hem och klockan var kvart över åtta. Tåget kom försent så vi fick stå ute och vänta. När det kom så sprang vi in och satte oss. Men vet ni vad som hände när vi kom fram? Jo, tåget kunde inte ta sig fram, så den fick vända tillbaka till typ östertälje när vi nästan var hemma.
 
Jaja, klockan börjar bli mycket nu, så ska väl lägga mig snart. Jag berättar mer imorgon kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0