Comviq om fem dagar

Hejsan allihopa!
Jag har ätit på McDonalds idag. Hahah, men det var gått, sen gick jag, mamma och min bror till Rusta. Där köpte vi en såndär stång som jag ville ha. (Har inte hängt upp den än, men ska göra det nån dag) Efter det gick vi till Elgiganten där jag kollade på en ny mobil som jag funderar på att köpa. Föresten så frågade vi lite om varför det tar sån tid för comviq att skicka hem några papper. Och dom sa att det inte var något problem, men vi får typ comviq om fem dagar. Mmh, men sen kom vi ju hem och bara satte på teven. Så jag har precis kollat på Melodifestivalen. Någon annan som kollade?

Min kusin sjöng idag i Jokkmokk på marknaden. & imårgon kommer min andra kusin vara med i teve4+ klockan åtta och sjunga, det ska jag se. Hon är med i Martinez. Eller, asso hon sjunger i Martinez, och dom har varit med i Dansbandskampen också förut.
 


Kommentarer
Postat av: Nikki

Kolla gärna min blogg och släng in en kommentar medans du är där ♥

2010-02-06 @ 23:42:51
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0