Bilder, presenter från igår


outfit, sen plus flätor i håret (;


T-shirt från farmor och farfar :)

Jättegulliga pumps från pappa och hans fru

Necisär med spegel, mascara och eyeliner från Valla.

Superfin "klänning" från pappa och hans fru

Parfyp från pappa och hans fru


finaste kuddarna från mamma, som jag ska ha i mitt nya rum :)

lite av pengarna jag fick sen plus ett foto på mig och min lilla kusin från farmor och farfar

Lite fina underkläder från pappa och hans fru

Cup, Lotion Bottle och toothbrush Holder från mamma och min bror som jag ska ha i min nya toalett.


Fick lite mer grejer också som jag inte pallar lägga ut bilder på, men det blev iallafall en mycket lyckad födelsedag! (;


Kommentarer
Postat av: emmy

hahah gulliga :P visste inte att du fyllde år !

GRATTIS i efterskott, hoppas du fick en bra dag <3 <3

2010-02-14 @ 14:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0