Varit ute och sprungit!

Åh hej!
Gick upp typ vid 8 idag, har inte sovit bra alls. Men men, vid 12 typ var jag och sprang med pappa 5 kilometer. Jobbigt var det, hihi, måste börja träna och springa mer. Är inte så vältränad om man säger så. :P

Bilden är tagen med mobilkamera (mammas mobil) så den är ganska suddig.

Nu har jag precis tagit ett skönt bubbelbad och är varm igen. Har ju varit riktigt fint väder idag också så jag har suttit på ballkongen och solat lite. Lite mer brun blev man ju, men jag är fortfarande vit.. Hihi, men nu ska jag kolla på Hemliga prinser. Det är ett jättebra program som har gått på teve ett tag, missade den sista men nu går den på repris.

Kommentarer
Postat av: Anonym

började nt du skolan idag ?

2010-08-23 @ 16:21:33
Postat av: Anonym

Skulle inte du va me på vakna med the voice eller nåt idag? såg dej inte.

2010-08-23 @ 20:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0