Tillbaka!

Nu får jag väl börja blogga igen då.. Har varit sååå skönt att vara utan blogg ett par dagar och vill inte börja blogga igen, men jag gör det för eran skull.

Iförrigår så var jag på stan. Det var ju Kringelfestivalen. Och då var jag först med Hilina, Ilona och Emeli när jag kom dit, sen skulle dom hem så då kom Lena ner. Klockan var väl typ nio på kvällen då. Sen gick vi omrkring, spana efter killar och sånnt kul. Haha, och sen typ kollade vi på artisterna där också. Darin och Timoteij. Gick hem vid ca halv elva.
 
Igår var vi också på stan och typ var med David och André. Dom är så roliga. Vi kom till stan vid åtta. Och sen var vi också med Richard lite. Såg han den där killen som vann Talang (Amigo eller vad han heter) och Brolle. Guuuuud va snygg Brolle är. Alltså jag trodde verkligen inte han sjöng så bra och var så snygg, men nu har jag fått en helt annan uppfattning om vem han är. Sen när han hade spelat klart så gick vi hem och då var klockan tolv.  
Förresten är ju min kamera borta, så jag har inte tagit några bilder.

Koooolllaa va snygg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0