Mycket att göra just nu!

Hey!
Jag följde med till Arlanda ändå idag och hämtade upp min kusin och moster. Kuuul att dom är här. Eller, min kusin körde vi bara till Cinderella, hon skulle på kryssning, så min moster är bara här nu. Men hinner inte blogga så mycket mer idag tror jag. Massa att göra. Så vå får se om det blir några fler inlägg idag eller inte.

Imorgon åker vi till Grönalund. Jag, moster, kusin, min andra kusin, min bror. Kanske inte följer med men tror det. Om det blir så att jag förljer med så kommer jag nog inte uppdatera något imorgon. Jaja, kraaaam!


Kommentarer
Postat av: emma

sv: okej men jag kan ta din msn så kan vi prata där..

du känner mig ju!

2010-08-18 @ 20:06:06
URL: http://emmalundkvistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0