Laxå


Hemma.

Går typ runt såhär hela tiden.. I regnjacka.


Hey sötisar!
Jag tog faktiskt med mig datorn ändå. Så jag inte skulle ha allt för tråkigt. :) Hehe, men ja, igår kom vi fram hit och jag typ gick omkring här bara och kollade hela kvällen typ. Det är väldigt lungt här, nästan för lungt. Men men, vi ska ju inte vara här så länge ändå. Fast jag hade nog velat stanna hemma och varit med moster och kusin istället men det här funkar ju också. För här är typ 2 av pappas kusiner och farmors bror. Kanske inte bloggar så mycket mer någon dag här tills jag kommer hem och vi åker hem typ på onsdag eller torsdag. Så vi får se hur det blir.

Jag glömde kameran hemma, så alla bilder är tagna med mobilen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0