Hemmaaaaa!

Yeeay! Nu är jag hemma, Valla fick typ inte vara längre ute själv och det var riktigt riktigt synd för vi han typ bara se Rigo(Crossfire), Madcon, Lazee och typ Josefine Crafoord, Kjell Eriksson, Jakob Öqvist, Poul Haukka och typ några fler. Men Josefine Crafoord, Kjell Eriksson, Jakob Öqvist, Poul Haukka håller ju typ på med Vakna med the voice. Kanske kommer vara med på Vakna med the voice den 23 augusti på 5an, tidigt på morgonen, så kolla där ifall ni ser mig. Det var typ några som intervjuade Valentina, och jag stog där bredvid. Men vi såg aldrig Flo rida och dom hade jag verkligen velat se, alltså diiiirekt från USA. :P Haha, nej men ah. Och Sean Banan såg vi aldrig, och han hade jag också velat se. Ni får se bilderna imorgon, orakr inte ladda upp dom nu, har världens huvudvärk.

Kul var det, men jag hade verkligen velat vara där längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0