Faaaaaaaaaaan..

LÄÄÄS!

Kom nyss hem från Grönan. Helt underbar kväll, men..... Min mobil, min brors mobil, min kamera, min plånbok försvann. Någon j*vla idiot tog min väska. Fyf*n, hur kan man änns vara så idiotisk och ta någon annans väska? Alltså ursäkta språket, men just nu är jag bara så himla arg. Jag fick typ snacka med vakter och allt där, dom var jättesnälla, men jag kunde ändå inte hålla mig för gråt. Så nu kommer jag typ inte kunna uppdatera med nya bilder på ett tag. Ska såklart köpa ny kamera och mobil, men vi får se när. Visa-kortet är borta också, så det måste jag skaffa nytt.. USCH, den personen/personerna som har gjort detta måste ju verkligen må dåligt, personen/personerna kan ju f*n inte vara friska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0