Lite shopping + bio

Nämen tjenaretjenare!
Haha, idag har jag mycket mer lust att blogga än vad jag hade igår. Jag kände mig bara så trött igår. Men idag har jag inte kunnat blogga så mycket heller för att jag har varit i skärholmen. Jag var där med min bror och mamma. Först åkte vi till skärholmenk köpcentrum. Där gick vi i typ tre timmar. Jag köpte ett par sjukt snygga leggings och lite toffsar och sånnt. Efter det så åkte vi till Heron City och kollade på Alice i underlandet i 3D. Jag tyckte faktiskt att den filmen var riktigt bra, fast igentligen handlade den inte om så mycket.


Hehe, vi tog lite kort på mig också för att jag ska fixa ID-kort.

Armband från H&M 49.50 :-

Snygg jacka från H&M 199 :- (mycket snyggare på)

Toffsar från Glitter 15.90:-

Toffs från Glitter 5:-

Supersnygga leggings från  ***** 149:- (rea)
New moon tidning 40:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0