bilder från romme

Hello! Det har ju varit rätt så mycket att göra idag, men det är för att man inte bara vill sitta stilla när man är på "minisemester". Så jag har ju varit tvungen att gå upp tidigt för att vi skulle åka skidor och då vill man ju alltid vara först för att det är finast snö då och skönast att åka på. Så vi kom ju dit i bra tid och började åka. Men jag tröttnade ju ganska fort eftersom jag tycker att det är ganska läskigt. Men visst, allt gick väldigt bra fast jag åkte ju typ bara i tre timmar. Menmen, lika kul för det var det ju ändå.

Fast det är inte det ända jag har gjort idag. Jag kom nyss hem från centrum typ. Vi har lite släkt som bor där typ som vi var och hälsade på. Det var ju ganska kul att hälsa på dom faktiskt också. Kollade lite på Körslaget där men sen åkte vi hem. Nu kollar jag på typ något "skämtprogram".

nu far vi uppot! (;

åt lite mat här, jättefin utsikt

lägre än så kan man nästan inte se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0