gjorde om en bild

ah, hej !
jag sitter typ i mitt rum i soffan och slappar bara. Kollade lite snabbt på körslaget. Igentligen tycker jag inte att det är så  bra, men hade inget annat att göra. Jag ska väl fortsätta med det jag höll på med innan. Eller så ska jag typ göra headers till några
kanske. Om jag orkar, haha, slöis jag är. Men man orkar faktiskt inte alltid vara aktiverad. Men jag vet att detta inlägg kanske inte är så intressant, jag får väl sätta in en bild också då då.
Haha, gjorde om bilden lite tidigare idag.

Så såg bilden ut efter

Så såg bilden ut innan


Kommentarer
Postat av: ilona

fina bilder!

2010-04-17 @ 23:44:43
Postat av: sara

vart gör du dina bilder och headers ??

2010-04-23 @ 16:47:10
URL: http://mesaraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0