slinga håret på tisdag

Hello !
Jo, idag snöar det ju j*vligt mycket. Det är inte en rolig syn faktiskt. Jag har knappt velat vara ute något alls idag eftersom det typ är snöstorm. :( Men istället har jag suttit inne mestadels av dagen. Har typ nyss ätit kyckling. Väldigt gått faktiskt. Menmen, jag duschade imorse och sen promenerade jag till skolan. I början av dagen hade jag slöjd och det var riktigt tråkigt i början. Men sen när jag kom på vad jag skulle göra så blev det roligare. Så sen skulle jag gå hem till valla efter skolan, men jag orkade verkligen inte.

Förresten, jag ska slinga håret blont på tisdag !
Sen till sommaren blir det säkert helt blont också. You know, blondies have more fun :)

HAHA, gammal bild från i sommras förra året. Där hade jag iallafall helt blont hår. Minns ni ?


Kommentarer
Postat av: evelina

jag har kvar bilder på dej från typ förra sommaren när du hade blont hår ♥

2010-04-22 @ 18:33:21
Postat av: ilona

brunette have fun too ;)

haha ska du slingra dig, vad loligt :D

2010-04-22 @ 19:10:20
Postat av: vallayes

haha ilona; slingra dig :d



nej jag kommer inte ihåg när du var blond, jag har aldrig sett dig i blont hår:)

<3

2010-04-25 @ 06:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0