Skola imorgon

Hejsan!
Idag har jag bara varit i Strängnäs. Vi åkte och kollade på lite hus med min pappa eftersom att han vill flytta till hus. Vi såg ett par fina hus och han kanske vill flytta. Jag gillade ett speciellt hus och det är det vi kanske ska flytta till. Annars har jag precis ätit bara. Jag vet inte om jag ska åka till mamma iväll eller om det blir imorgon.

Förresten så börjar ju skolan imorgon. Det känns inte speciellt kul. Men kul att träffa vissa :D
Jag skriver mer imorgon och kommer nog kanske inte blogga så mycket mer idag, men som sagt, vi ses imorgon.


Hehe, pappas dator, så tog bara någon bild från thailand :) ♥

Kommentarer
Postat av: maria

sv: tack så mycket :) kram

2010-04-12 @ 10:01:02
URL: http://diez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0