Hos papi

Tja!
Idag har jag typ varit i skolan och hade idrott och lite sånnt. Sen fick jag ganska ont i huvudet så då när jag kom hem så åkte vi typ till min sjukgymnast och hon masserade mig. Hilina skulle följt med men hon skulle typ vara med familjen. Så efter jag hade varit där så åkte jag och mamma och min bror till maxi. Där bredvid maxi finns det ju lite afäärer, och där köpte jag ett GRYMT armband. Det var svart, sen var det en söt rosett på den. Jag visar det när jag kommer hem till mamma efter helgen, för har inte det här. Men nu är jag iallafall hos pappa och ska snart äta sen ha fredagsmys och kolla på Talang. Min kompis bror ska vara med och dansa där.

Hörs kanske senare, OCH GLÖM INTE ATT STÄLLA FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0