Framme nu

Jag är framme här i dalarna nu och vi bor hos några kompisar. Har även släkt här som vi ska hälsa på imorgon tror jag. Vi har precis börjat packa upp och ätit god påskmat. Vi kommer nog åka hem på antinge söndag eller mådag. Just nu sitter jag i sängen och har precis startat datorn. Här är det mycket snö och jag ångrar faktiskt att jag åkte hit lite, eftersom det precis hade börjat bli lite varmt där hemma.

Med tanke på det där inlägget jag skrev om att jag var trött på att folk "härmas" med kläder så menade jag för det första inge illa mot dom som gör det. Och det finns en viss person som gör det överdrivet mycket. Så om ni skulle vara i min situvation (ni som komenterade) så skullle ni förstå. Asso, jag menar, jag blir liksom inte trött på dom som tillexempel går och köper en likadan tröja som mig en ända gång och kanske gör det för att personen tcker att den är snygg. Men det var ju lite onödigt att skriva att jag skulle designa mina egna kläder, eftersom du som komenterade inte änns känner den här personen. Och för det andra så skrev jag tillochmed att ingen behövde läsa det om ni inte ville, jag hade bara lust att skriva av mig lite tråkigt som jag själv tycker är jobbigt. Menar inte att någon av er måste tycka att det är jobbigt, men jag själv tycker det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0