Dagen,

Hejsan alla bloggläsare!
Idag har det varit en lång dag tycker jag. Min dag började med att jag åkte till Ica Maxi. Tänkte köpa ljsuare hårfärg, men det blir inte så bra om man färgar hemma. Asso jag blev inte helt helt nöjd med hårfägen. Menmen, sen åkte jag till stan och köpte sminkborttagning, det behövdes. Och så köpte jag en stor poster med Robert Pattinson som jag ska ha i mitt nya rum sen, han är så himla sexxxxiii! :) Så sen när jag kom hem packade jag ner alla mina kläder i påsar och tog ner tavlor och städade undan allt i mitt rum och la allt i kartonger. Vi flyttar ju om 3 dagar. Och efter det så åkte jag till Nykvarn med mamma och fick massage av våran sjukgymnast. Det var mycket mycket skönt.

Vad har ni gjort idag?


Sminkborttagning 62:-

Poster 59:-

Kommentarer
Postat av: sara

aah robert pattinson! vart köpte du

2010-04-28 @ 21:29:17
URL: http://mesaraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0