Blooondieee

Helluuu!
Jag var ju hemma från skolan idag också. Mådde typ förj*vligt på mårgonen och kunde knappt prata. Så jag låg i sängen till typ klockan halv tolv då mamma kom hem. Sen åt jag lunch och köpte ännu mer halstabletter. Efter att jag hade truckit i mig massor av halstabletter så började det äntligen bli lite bättre. Och jag skulle ju färga håret idag som jag skrev och även fast jag mådde ganska dåligt så bestämmde jag mig för att gå till frisören ändå. Så nu är det gjort. Jag slingade bara håret, men slingorna är väldigt många och nära så man ser knappt mitt bruna hår längre.


Asso ni kanske inte tycker att det är så mycket skillnad. Men det syns mycket mer i verkligheten.

Tycker iallafall att det blev sjukt snyggt, sen till sommaren så ska jag färga ännu mer blont :D


Kommentarer
Postat av: ilona

fan vad fint det blev, gumman.

ha det så.. sötnos <3

2010-04-27 @ 20:02:02
Postat av: Lena

Fint! Det är nästan som din naturliga <3 :)

2010-04-28 @ 06:33:16
URL: http://lenatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0