hissning & dissning



brunkräm, roll on!
roll on brunkräm är jättebra tycker ja, ja har själv köpt en sån o är super nöjd.
de ända som kanske är lite störande är att ja köpte en lite för mörk, men själva roll on saken är super.
man tar ju den där roll on saken o rollar den i brunkräm o sen på huden,
o de blir jämt o sånnt. så den tycker jag att ni ska prova!

friidrotten!
friidrotten är så himla rolig tycker ja. asso vi är bara för bäst på de elin.
o de menar ja verkligen, o ja har äntligen hittat nått jag tycker om att göra.
har liksom bara gått 2 gånger men de går mkt bra. ;p
så ja kommmer såklart fortsätta me de, o snart får ja o elin våra dräkter tror ja.
då kommer vi ju bli ännu snyggare. hihihihi.
elin (L) friidrott



ilningar i tänderna!
just nu sitter jag o tuggar tuggummi, har gjort de typ hela dagen.
så nu börjar ja få ilningar i tänderna. o de är inte kul. då kan ja ju inte tugga ju..
hahah, asso jag borstar tänderna jättenoga. så tro inte att de är derför.
men ja stör mig på de så himla hårt ;p de gör ont, o de är stöööörande.

bilddagboken!
tycker inte ni de börjar bli tråkigt me bilddagboken? de tycker iaf jag. har haft de länge nu.
o asso ärligt, man tröttnar. o ja vet inte riktigt va ja ska skriva under bilderna.
så de kanske inte blir så mkt att ja lägger ut bilder o sånnt men ja försöker iaf.
o de är ju de viktigaste, att ja försöker hinna.  o vissa lägger ut så överdrivna bilder,
men de är bara ibland, o vissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0