hihi, frisk typ

hej!

idag när ja vaknade hade ja ont i halsen så ja beslöt mig för att inte gå
till skolan idag igen. mamma är oxå sjuk nu o hon har ont i halsen. har
typ smittat henne. men btw så sov vi typ till halv 2 på dagen sen ville
vi hitta på något. vi åkte ner till stan o moraberg för att köpa en "sladd"
till min dator. i moraberg hittade vi sladden så då åkte vi till stan o
hyrde filmer. efter de började ja känne mig bättre i halsen så ja kollade
på filmerna. fikade lite o hade de mysigt.
ursäkta för att de blev ett rätt så sent inlägg men ja har faktiskt inte
hunnit starta datorn.
men hur mår alla?


föresten så har vi typ bokat kryssning den 31 oktober. då ska ja,
mamma, bror, lena, lenas mamma o typ min mammas kompisar åka.
ja o lena får en egen hytt tror ja o de ska bli så jävla kul att åka på
kryssning me dig igen lena. älskar dig !

många kyssar / elin


Kommentarer
Postat av: lenatoday

det kommer bli så himla bäst asså, älskar dig!<3

2009-09-06 @ 20:50:55
URL: http://lenatoday.blogg.se/
Postat av: elinevs

ja, asso gud va kul vi kommer ha.

lena, ja älskar dig nu o föralltid.

du är de bästa som har hänt mig o

ja saknar dig (L)<3

2009-09-06 @ 21:12:57
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0