FRIIDROTTEN IDAG VAR BÄST!

så, idag i skolan invigde vi typ våra temadagar så nu ska vi bara jobba me saker som handlar om skogen hela veckan.
rätt så najjs faktiskt, tycker jag, just jag. hahaha, asso ja har typ lite damp idag.
men i alla fall så har ja varit på världens bästa friidrott idag.
de va så roligt ;p asso, ja o elin o jennifer är bara så otroligt roliga.
men ärligt, ja tycker vi är riktigt duktiga, men ja är ju såklart bäst! hahha, skoja.
älskar er tjejor, ni är så roliga.
aa, men asso nu har ja o elin typ beställt sånna där fina friidrottsoveråler lr vafan de heter.
så de kommer bli så fint när vi har dom på oss.
o asso vet ni, ja tappade 2 naglar idag, (lösnaglarna såklart) så de va ju lite tråkigt.
ja tog bort allanu så kanske ska sätta på dom imorrn igen lr nått sånnt.
tappade 1 i skolan o 1 på friidrotten!
asso ja o elin, vi typ åkte hem till elin i brunnsäng först.
& vi åt lasagne, de va så gått. 
men vi tog oxå hand om lilla tilde innan vi gick till friidrotten. 
de har varit min dag, rätt så trolig dag tycker jag! 
komentera, om ni vill! ;p
NU SKA JA KOLLA PÅ IDOL!
snuffs / elin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0