friidrott på måndag.

hello!
vet ni vilken rolig da ja har haft idag lr?
me världens bästa emil, elin, axel, madde.
efter skolan skulle axel va me emil.
då frågade ja om ja fick va me o de fick ja ju.
sen skulle elin o madde oxå va me.
jossan va oxå me.
när vi träffade honom gick vi hem till axel.
där hade vi typ så himla kul.
hahaah, alla ba knullade.
vi ville typ kolla på film men axel hade ingen bra så vi gick ut.
då ville madde gå hem för hon tyckte vi hade tråkigt.
när madde skulle gå hon ba

madde - följer ni me upp till gården?
vi - nej, men assovi kan ju inte för vi ska gå upp till elin o sköta om hennes lillesyrra.
madde - aja, men kan ni inte följa me en bit?
vi - men de går ju inte för dom kommer ner nu.
madde - ahapp, men hejdå.
jag - hejdå madde
madde - hejdå (skit tyst)
elin - men du, ja måste ha min tröja (madde hade fått låna elins tröja)
madde tog av sig den.
elin - tack
madde - varsegod
jag - hejdå då madde <3
madde - hejdå (TYST)


så man märkte ju att hon blev lite sur.
men iaf så skulle ja o mamma åka till IP o kolla på min friidrott som ja skulle börja.
så elin ville följa me o då åkte vi typ vid 18.00
sen när vi kom dit pratade mamma me ledarna o nu har vi bestämmt att vi ska börja på måndag.
wooohoo, de ska bli så jälva kul.

kisses / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0