ärligt?! tog du de på allvar?!

LÄÄÄÄÄS, KOMENTERA VA NI TYCKER OM DEN KONSTIGA DAGEN!

de hända en sak i skolan:
typ i onsdags på den första rasten vi hade så ville ja o evelina typ va lite själva, vi skämtade me valla. vi gick när hon kom mot oss, när hon va nära sa vi typ mn kom nu så går vi o bla bla bla. sen började valla slå oss o sen höll hon om oss skit hårt för att vi inte skulle springa iväg (lite konstigt). vi försökte ta oss låss o då slog hon oss ännu hårdare. vi slog tillbaka men inte lika hårt derekt för vi tog de liksom inte på allvar? valla trampade oxå grymt hårt på eves fot, lr typ hoppade. så då gick ja o eve till erik o kim o började prata me dom. då kom hon o puttade iväg oss från dom o typ ställde sig o pratade. sen när vi gick in från rasten så satt ho o log mot oss så då trodde vi ju att hon fattade att de va på skämt. men på lunchrasten så orkade ja o eve inte hålla på me henne för om hon va sur på oss för de så fick hon ju va de. så vi gick typ lite själva o sånnt. hon va me madde o elin g. när vi kom in från lunchrasten typ såg hon skit sur ut på mig o eve o kollade bort o sånnt? då började vi undra om hon tog de på allvar? sen efter skolan så gick ja, elin g, madde o eve ner till jätten. då följde valla o jossan me? sen när valla skulle dra så kramade valla mig o när hon skulle krama eve så sa eve nej, ja tänker inte krama dig, du slog mig skit hårt så ja tänker inte. valla blev chockad sen hon ba aha, okej? eve ba mmh. sen gick dom typ.
valla ba aah, men nu ska ja o jossan gå o ha grymt kul iaf. så hejdå på er. fast valla typ har varit på min sida hela tiden o sånnt?

asso shit, kan inte fatta att hon tog de på allvar. o att valla är sur på mig för de där?
o nu börjar man märka att hon är me jossan typ mkt.
aja, ja har iaf nåra kvar.. men valla, de va på skämt?

/ elin


Kommentarer
Postat av: :OO

:OOOOOO

2009-09-06 @ 10:49:20
Postat av: Juliet <3

stackare <3

asså jag förstår er båda <3

men tkr synd om er för att hon slog er ! <33

2009-09-06 @ 11:38:32
URL: http://juliietts.blogg.se/
Postat av: elinevs

till juliet<3



mh, asso ja tycker fan synd om valla oxå.

men förstår inte att hon tog de på allvar.

o varför hon slog oss så hårt. ;o<3

2009-09-06 @ 13:23:08
URL: http://justeevs.blogg.se/
Postat av: valla

asso ,

elin.

jag har inte lämnat dig & jag kommer aldrig att göra det.

asso jag tog det inte på allvar ,

men asso sen vart det lite störande när ni höll på så & dt var liksom inte så kul .

men iaf så var dt inte meningen att slå er hårt och jag tyckte inte heller att ni slog så löst direkt.

men aja,

sen trampade jag på eves fot för att hon vred min arm . & HON SLÄPPTE INTE.

det var därör.



o jag var med elin & madde för att ni ville vara ''själva'' ?



sen så är jag inte på jossans sida.

asso bara för att ni är ovänner betyder det inte att jag bara får vara med dig ?

asso ,

jag har det inte heller så enkelt.

om jag är med dig så blir jossan sur.

om jag är med jossan blir du liksom inte så glad.



asso jag älskaer dig ,

men jag vet inte riktigt vad som hände.



förlåt för att jag slog dig & så ,

men jag lämnar dig aldrcig.



föresten kramade eve mig sen på kvällen & hon sa förlåt o vi löste allt.

hon skrev t.o.m innan gympan.



asso,

tror du verkligen att jag lämnar dig ?

efter tiden jag har stöttat dig ,

efter tiden jag har sagt att det kommer lösa sig ?



är det så du tror om mig,

efter alla dessa år ?



/ din ? valla

2009-09-06 @ 18:29:13
URL: http://tuggummiberoende.devote.se
Postat av: elinevs

till valla,



okej, efter detta tror ja inte du har lämnat mig.

men de kändes verkligen så.

o ja o eve kan kasnke va lite sjuka ibland men de är isf vårt problem som vi måste lösa.

de va inte me flit att göra dig ledsen o lämna dig.

o ja slog dig knappt juh men du ba slog mig skit hårt.

o ja förstår ju om du inte ville va me oss men vi blev ju oxå lite "ledsna" för du slog oss.

lr iaf jag.

men bara så du vet så är inte ja sur på dig längre.

o ja har inte varit speciellt sur derekt men lite chockad.



okej, ja vet att du inte har de så lätt.

men de kan faktiskt inte ja göra nått åt.

ja kan inte bli vän me jossan för att göra de lättare för dig.

de är lika svårt för alla av mina kompisar som frö dig.



så ja förlåter dig för du slog hårt,

o förlåt mig för ja tog illa upp.



valla, tack för allt stöd ja har fått av dig.

men du har oxå fått mkt stöd av mig.

så ja tror inte att du kommer göra om detta.

för alla gör vi fel här i världen.

o man kan bara lära sig av att göra fel.



så om inte du är sur på mig är inte ja de på dig <3



/din elin <3

2009-09-06 @ 20:18:39
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0