jag är väl trög?

hejsan bloggen!
är jag trög eller är jag trög? kolla, jag har en annan blogg. den heter tuggummiberoende.blogg.se.
o den vill ja byta "namn" på, o ja kommer inte ihår hur man gör. asso har försökt typ 1 timme snart.
men seriöst, ja måste va helt trög. men ja får jätteont i huvet när ja håller på för långe.
asso, om de är nån som vet hur ja ändrar så den heter ElinOlssonSvonni.blogg.se så kan den personen gärna prata me mig.
för ja tänkte kanske prova med en ny blogg. så, vi ska se om de går att lösa imorrn.
om inte, HJÄÄÄLP! ;p
föresten, nu har ja o elin o jennifer varit på friidrotten, de va så himla bäst. o vet ni vad?! VI SKA PÅ LÄGER.
men friidrotten ska vi åka till nyköping, sova där i 2 nätter o sen träna lite där o sånnt.
god va roligt, asso ja längtar.
/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0