har bara lust att blogga nu!



idag har jag typ varit i skolan.
o dagen började me att vi hade typ tyst läsning.
men sen där vid 1 så skulle vi till rosenborskolan för att kolla på typ deras konsert!
ah, så gickvi dit, ja o valla typ sjöng hela vägen, spelade in ett video inlägg till min blogg.
så kanske lägger upp de imorrn eller nått.
konserten va jättebra tycker jag, elller de va iaf roligare än att va i skolan.
man kände rätt så många där oxå, så de va roligt.
men ja saknar dig lena, massor.
så ja hoppas vi kan va nån da, BÖRJA I FRIIDROTT! :p
det skulle vara jätteroligt om du kom o provade iaf ? ;p
jag älskar dig lena, du är den bästa bästa !
men förlåt för den fula bakgrunden, man ser inte änns att de är jag.
så jag måste fixa de, men de är så tråkigt o de blir ändå aldrig bra så vi tar de nån annan dag.
asso, ja kanske inte kommer blogga imorrn, vi får se om ja orkar.
så ha de så bra / elin


Kommentarer
Postat av: hilli

du så söööööööööt!!!!!!!!

2009-10-22 @ 07:33:50
Postat av: elinevs

asso du är så söt hilli!!! <3

2009-10-22 @ 18:29:25
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0