typ inga komentarer längre..

hej alla besökare!
min dag har varit underbart skön.
vi åkte först ner till stan o lämnade min kusin vid centralen, han skulle vidare till stockholm.
så de va lite tråkigt att han åkte men jättekul att han var här iaf.
sen åkte jag o mamma o min bror till mora berg o kollade lite på elgiganten o sånnt.
hahaha, kollade oxå på lite julklappar.
o nu vet jag typ att jag kommer få en locktång i julklapp, eller jag hoppas iaf ;)
när vi va påväg hemmåt så åkte vi förbi ica jätten, där gick vi in o hyrde en film.
haha, de blev en film som heter drag me to hell, verkligen en bra film.
har typ precis kollat klart på den.
men den var lite läskig oxå,

föresten så har nu ju typ slutat komentera, de är lite tråkigt.
för förut komenterade ni ju jättemkt, o nu är de typ inge mer.
även fast statestiken går uppåt så får jag inga komentarer.

Kommentarer
Postat av: sabina <3

jag kommenterar ! ;D <3

2009-11-15 @ 14:00:54
URL: http://sabinafaltins.blogg.se/
Postat av: elinevs

hihihi, ja, men du är oxå den ända<3

2009-11-15 @ 18:21:18
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0