sova sova

tack för komentarerna på de andra inlägget kan jag ju börja med att säga. det gjorde mig glad.

jag kom nyss ut från duschen. det var super skönt att duscha, som alltid. men jag blir alltid så trött efteråt. klockan är bara nio snart o ja är ganska trött. ska kanske försöka gå o lägga mig nu bra tid. även fast jag inte blir tröttare nästa dag så ska jag försöka komma i säng typ innan elva. de är rätt så tidigt för att vara jag men ska i alla fall försöka. får se om jag fixar de.

sitter faktiskt o tittar på arga snickaren. de är ett rätt så skönt program tycker jag. brukar inte kolla på de men nu ville mamma se de så då tittar vi väl på de då. gillar sånna här inredningsprogram.
 bjuder på ett par bilder innan jag går o sover.

tryck på bilden för att den ska bli stor

söt ring


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga rynkor i pannan, tjejen

2009-11-18 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0