ont som fan i armen

cha! de gör verkligen jätteont i min arm, inte kul. har typ haft ont i huvudet hela dagen o i armen. o jag har kännt mig typ jättekonstig, vet inte om de är från sprutan eller om jag bara hade en sån dag? aja, hade träslöjd idag på morgonen, jag o valla gör ett skrin som snart är klart :) o sen skrev ja jävla loggbok, så tråkigt, o efter de typ jobba vi i svenska. lite tråkig dag men sånt är livet. de jag sa igår föresten, att jag skulle lägga ut i like, i dont like nästan varje dag tar jag tillbaka, de kommer kanske bli så som de blev me hissning o dissning, så de va inte så ofta. men nu orkar ja inte skriva mer, har fan ont i huvet. pallar kanske inte gå till skolan imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0