my day

hej!
asso idag var de en mycket bra dag FÖRUTOM en sak.
kolla, på morgonen har jag träslöjd på torsdagar.
sen typ gick jag in i träslöjdsalen.
o där inne finns ett högt skåp, på skåpet låg de massor av träplankor.
jag öppnade skåpet, o just då ramlade en planka ner i mitt huvud.
de gjorde så jäkla ont, hahah, jag gick derekt till spegeln o kolla om min mascara hade runnit.
men nu har jag värsta bulan..
aja, efter skolan så typ gick jag hem.
jag satte dolt nummer på min mobil o ringde valla.
första gången la ja på när hon svarade.
sen andra gången när hon svarade sa jag fuckyou.
o nu svarar hon inte på mina sms, va de taskigt av mig?
VALLLA!!!? :'(


JAG HAR FÖRESTEN NAMNSDAG IDAG.


Kommentarer
Postat av: cc

Jag tillverkar och säljer hand och lår-smycken till bra priser.

2009-11-19 @ 17:16:18
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA öh vf sa du fuck u till henne med dolt nummer?:ssssssssss

2009-11-21 @ 13:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0