mår mycket bättre idag

hello everybody! :p
idag mår jag så myckeet bättre än igår.
på mårgonen åkte jag o mamma o badade, (jag sstannade hemma från skolan)
o mamma jobbar ju på scania så hon är ledig på fredagar.
men vet ni vad som hände, hahahahah.
kolla, vi åkte till ica maxi o skulle handla.
o gissa vem jag träffade där?!
HHAHAHAHA, min lärare.
jag ba gömde mig bakom mamma o lådsades titta på något annat.
som tur var såg hon inte mig, för ja sa ju att jag var sjuk idag o så träffades vi på maxi liksom ;)
aja, min kusin anders har kommit hit idag föresten.
han ska åka hem imorgon men han ville bara hälsa på oss lite när han ändå var i närheten.
just nu sitter han o mamma o tittar på tv.
vem tror ni åker ut från idol ikväll föresten?
jag tror o hoppas att eddie eller calle åker, fortfarande.

de var så tråkigt att rabih åkte förra gången ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0