thailands bilder



så bodde vi i typ en vecka :)

phuket

där bodde vi en natt i phuket

Koh Lanta, där bodde vi 4 nätter :)

vår lilla pool utanför vårat hotel på Koh Lanta ;p

när vi red elefant, det var synd om elefanten tycker jag :s

den var så söt

hahah, pappa

sånna där vackra sålde dom överallt ;), köpte en till mamma

pappa tog kort, den blev grymt snygg tycker jag :) NEMO (clown fisk)

simmade in i emerald cave. det är en super cool grotta. asso man simmar typ igenom en grotta som är kanske 100 m lång, sen kommer man fram till en strand inne i grottan. det är så jäkla coolt! tycker nästan det var de coolaste i thailand.

en till bild inne i emerald cave. när det blev högvatten inne i grottan så kunde man typ inte simma igenom, då var tunneln helt full med vatten.

hahah, lilla elin. om ni undrar varför jag hade kläder på mig under vattnet så var det för jag inte skulle bränna mig :)

en stor stor brännmanet. det var massor av fiskar som simmade runt den
sköldpadda :) den var oxå supersöt

inne i en annan grotta, man var ju lite skitig :)

smiiile

dom gick vi med i grottan. våra guider

nu får det räcka med bilder. själv brukar jag tycka att det är jättekul att kolla på bilder från utlandet så därför laddade jag upp så många nu :)

Kommentarer
Postat av: Krust

Vilka fina bilder. Jag vill också till Thailand!!

2009-12-31 @ 11:24:03
Postat av: elinevs

Bra jobbat Elin med bilderna. Jag får visa hur man vänder dom det är jätte lätt i utforskaren.

Jag såg ingen haj ??

2010-01-10 @ 12:25:48
URL: http://justeevs.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej Elin! Va´roligt att läsa allt du skrivit. Farfar och jag har inte sett din blogg.

Du är ju för mysig med allt du berättar,

Ska visa farfar när han kommer hem idag, det blir en överraskning. Ha det gott raring. vi kanske ses.

Kramar farmor

2010-01-22 @ 12:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0