JULLOV

cha!
Nu har vi typ haft julavslutning i skolan. Det var himla kul att få träffa alla mina vänner igen. Alla kom typ springades o kramade mig. Valla först! :) Hahah, alla tyckte typ jag hade blivit jättebrun. Även fast jag har blivit vitare nu för att det är så himla kallt o torrt här i sverige. Men det var skönt att se alla igen i alla fall. Vet ni när jag vaknade idag då? Nej, de kan ni ju inte veta. Jag vaknade typ sex på mårgonen. Det är för att jag fortfarande är inställd på thailans tid. o så vaknade jag nog oxå av att jag hade ont i magen. Snart ska jag i alla fall åka till Heron City med mamma o bror. Ska väl köpa lite julklappar tror jag :)


Kommentarer
Postat av: lena

sv: haha ja det är min hand:p<3

2009-12-23 @ 16:51:35
URL: http://lenatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0