idag och igår. hoppas ni får en bra jul

hejsan!
idag har jag typ inte hunnit blogga något alls, det ber jag om ursäkt för. men jag har haft rätt så mycket för mig. det blev föresten inte så mycket bloggande igår häller. det var för att vi kollade på Avatar 3D. den var jättebra tycker jag och var verkligen värd att se. det ända dåliga var ttyp att den  var så himla lång.

jag vaknade inte så tidigt imårse, vid tolv tiden. då gick jag upp och åt frukost. sen satte jag mig och tittade på en film. hoppade in i duschen efter filmen. sen kom typ mamma hem och då skulle vi åka till stan. köpte en tröja till mamma i julklapp :) för imorgon är det ju julafton. sen fyller min älskling lena år. det har varit en  helt okej dag och nu sitter jag och kollar på Sagan om ringen. hahah, inte för att jag tycker att den  är någe bra.

kanske inte kommer blogga så mycket imorgon. det är ju jul då. vi får se, jag önskar er en superbra julafton i alla fall. tack för julklapparna från kompisarna och jag hoppas ni tycker om mina.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: lena

hihi älskar dig mest!<3

2009-12-25 @ 10:22:28
URL: http://lenatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0