exprementerade

Hallå, :)
Igår la jag ju ut rätt så mycket thailands bilder o som sagt så är inte änns dedär hälften av alla vi tog. Vi har tagit så mycket mera bilder. Färjade föresten mitt löshår igår också. Det blev helt svart :( Jag tycker inte det blev fint och det är mycket synd för jag ville ju använda det. Jag ska lägga det i blöt typ en vecka så får vi se om det tappar lite färg i alla fall då.

Idag vaknade jag mycket sent för jag var väldigt trött. Åt två pannkakor till frukost :p Hahah, det var rätt så gått. Senare på eftermiddagen åkte vi till stan och skulle kolla efter ny hårfärg till mitt löshår. Pratade med en tjej som jobbade där och hon sa att det skulle bli åt det röda hållet om vi försökte färja det mer brunt. Så vi ska prova med att lägga det i blöt. Många säger ju att löshåret blir mycket slitet om man färgar det, men det blir faktiskt inte det om man har äkta löshår och färjar det åt det mörka hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0