usch på denna dag!

hej bloggen!

de va skönt att ja fick sova till kl 12 iaf men när ja hade gått upp så skulle vi åka till min moster som bor lite utanför kiruna. olivia, min kusin skulle me. hon satte sig imitten i bilen, ja längst till vänster där bak, max längst till höger där bak. olivia bråkade me oss heeeela tiden. så jävla störande unge. när vi va framme så va hon lugn ett tag iaf. fick vofflor av moster. sen skulle vi till min morfars brors grav. max satte sig imitten. olivia o max började bråka jättemkt. ja orkade inte säga till för då blir hon bara sur. när vi va klara i kykrogården så skulle vi åka hemmot till kiruna. olivia sa att ja skulle sätta mig imitten men ja vägrade. ville inte sitta där imitten o bråka me henne så ja puttade in henne imitten. sen satt hon i bilen där o bråkade hela vägen igen. slog mig, rev mig, retades o allt. asso tänk, hon är typ 4 dagar äldre än mig. de kan man verkligen inte tro. nu har ja äntligen varit här hemma ett tag helt själv iaf för olivia, sanna min andra kusin, max o olivias o sannas mamma skulle åka nånstans o ja orkade inte förlja me. men nu har dom ju kommit hem o olivia har varit jättejobbig nu igen. hon kom in där sa satt me datorn o kollade va ja gjorde. då gick ja till ett annat rum o hon följde efter. sen när ja skulle gå därifrån så st'llde hon sig ivägen. sen slog hon mig på kinden. ja sparkade bort henne så hon fick skit ont sen gick ja därifrån. nu har hon äntligen lämnat mig ifred.

föresten, nu har ja stukat foten. ja hoppade studsmattan. o sen kunde ja knappt somna igår för att ja hade klöst upp ett sår på stortån o de blev infekterat så de gjorde jätteont.

ha de så bra iaf / elin


Kommentarer
Postat av: Juliet <3

stackare ;O<3

2009-08-11 @ 20:18:21
URL: http://juuliietss.bloggspace.com
Postat av: elinevs

mmmmh, så jävla störande kusin!!! <333

2009-08-13 @ 22:08:22
URL: http://justeevs.blogg.se/
Postat av: elinevs

mmmh, så jävla störande kusin!!!! <333

2009-08-13 @ 22:09:58
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0