ont i revbenen.. :/

idag kom ja fram till morfar i övre soppero. ingen visste att vi ´skulle komma för morfar ville hålla de hemligt ;p
den första som märkte va min moster iris. hon blev chockad men ändå jätteglad.
min morfar bor ju i en liten by som ja typ kan cykla runt på kanske 20 min. gjorde de förra sommaren.
mitt emot honom bor min mammas faster ( venne va hon heter). dom bor i ett blått hus hon är jättesnurrig.
ibland vet hon inte vem mamma är. hon brukar komma o fråga morfar :
asso ska dom i de blåa huset flytta till afrika snart lr? ja ser att bilarna är packade. hahahah,
o så pekar hon på sitt eget hus o sin egen bil.

btw så kom min moster iris över till morfar när vi skulle äta. kramades o allt. hon va hos oss nåra timmar.
sen skulle vi ut me bilen o ragga lite i byn ;p vi såg min kusin jonas ( iris son) som körde i en bil.
vi såg simon (iris son) satt i en bil. o adam ( min andra moster ingalills son) som satt inne hemma hos dom.
när vi hade raggat klart så åkte vi hem till ingalill o där träffade vi ju som sagt adam, ingalill o hennes man.
ingalills 2 andra soner va inte hemma. ena va i stockholm, kommer hem på söndag. ( min favvo kusin ;p)
o tomas har flyttat hemmifrån länge sen o han är nästan aldrig där.
ja o min bror skulle gå ut o hoppa studsmatta. min kusin anton hade en sparks´cykel som han hade
tagit bort hjulen på o téjpat fast en skateboard bräda under sparkcykeln. den hoppade han i studsmattan
me. min bror ville prova de så han gjorde de. jag hoppade på rygg o max landade me hela sin tyngd
på mina revben. aaaaaaaaaaaaaj. så nu har ja typ ont i revbenen.
koomentera ;p va har alla gjort idag?

puss o kram / elins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0